Redaktør: Islam Mods
Miss_Ss skrev:Ja..
Ikke kun bismillah men osse Shadah..
( med respekt til alle ) det er heller ikke Jaizz at spise "shia" kød.. Da de siger deres 12 Imamers navn før de slagter..

suni2088 skrev:hej.
må man godt spise kød som ikke er halal, hvis man starter med at sige bismilahrahman al rahim.
( med respekt til alle ) det er heller ikke Jaizz at spise "shia" kød.. Da de siger deres 12 Imamers navn før de slagter..
SalihaMuslima skrev:Assalâmu 'alaykum Risale-i Nur..
Som du siger kan man spørge i Pizzaria'er om deres kød er Halâl slagtet.. Men en søster fortalte mig engang at det ikke er godt at spørge i et pizzaria om deres kød er Halâl.. For vi skal kunne regne med at det er Halâl fordi de er muslimer.. Hvis du forstår hvad jeg mener?? .. Altså de er muslimer, så vi skal også kunne forvente at deres kød er Halâl.. Og hvis det ikke er det, er det ikke os som får straf for at spise det, men derimod er det de muslimer som sælger det til os der får straf..
InshâAllâh du forstår hvad jeg mener..
Ma'salâma Saliha..
SalihaMuslima skrev:Assalâmu 'alaykum Risale-i Nur..
Som du siger kan man spørge i Pizzaria'er om deres kød er Halâl slagtet.. Men en søster fortalte mig engang at det ikke er godt at spørge i et pizzaria om deres kød er Halâl.. For vi skal kunne regne med at det er Halâl fordi de er muslimer.. Hvis du forstår hvad jeg mener?? .. Altså de er muslimer, så vi skal også kunne forvente at deres kød er Halâl.. Og hvis det ikke er det, er det ikke os som får straf for at spise det, men derimod er det de muslimer som sælger det til os der får straf..
InshâAllâh du forstår hvad jeg mener..
Ma'salâma Saliha..
As'salamu 'alaykum bror/søstershirwa skrev:jeg spiser engang imellem pizzaer som jeg ikke ved er halal, men håber på det er fordi dem som laver dem er invandre.
shirwa skrev:jeg spiser engang imellem pizzaer som jeg ikke ved er halal, men håber på det er fordi dem som laver dem er invandre.

Miss_Ss skrev:Hvilke kilder vil du have..??
Dem at man ikke må spise deres kød?
Eller om at de siger de 12 navne?
| Haram/Halal-Krabber Forum: Fri Debat Forfatter: Rojin Svar: 16 |
Nogen der kan af/bekræfte om disse steder er halal?? Forum: Fri Debat Forfatter: Tandhjul Svar: 13 |
Nu kan huskøb også blive halal Forum: Islam Forfatter: Deen-al-Islam Svar: 8 |
have halal fun :D Forum: Fri Debat Forfatter: -Bismillah- Svar: 99 |
Halal sex shop populære hos muslimer Forum: Politik og samfund Forfatter: MAHKUM-DK Svar: 87 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster